Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Ženatý milenec 4

Iva, 12.02.2008 11:00:31, IP: ***.***.69.235, #34615
No já v podstatě s Břeč´tanem naprosto souhlasím.... jen je to prostě bohužel pro řadu z nás ... pro nás zde vlastně pro všechny ...jen nedostižný sen ... :-( zatím

I já jsem vyrůstala ve zcela harmonické rodině a byla jsem vychována k tomu, že rodina je snad největší hodnota ... V zásadě je i pro mne samozřejmě idálem a snem takový rovnoprávný vztah založený na oboustranné lásce, úctě, důvěře a toleranci (papír nepapír).

Já si myslím, že dříve bylo méně rozvodů, protože měla větší vliv církev, více se hledělo na to, co řeknou lidi, méně byla vyzdvihována svoboda jednotlivce ... zkrátka dnes je rozvod společensky přijatelnější... Nejspíš není dnes šťastnýcvh manželství ani méně ani více než dřív... jen se to více projevuje navenek. Těch opravdu šťastných a spokojených ... pro oba ...bohužel asi moc nebude ... polovina se rozvede, část dalších nerozvede, ale minimálně jeden z partnerů o tom uvažuje nebo se k tomu chystá ... další fungují navzdory nebo snad i díky nevěře jednoho či obou z partnerů .....

Je to asi selhání .. selhání ve výběru partnera nebo v přístupu k soužití ... jak u koho ... někdy asi lze pomoci zvenčí ... někdy třeba pomůže i ta nevěra (vždy´t i moje manželství nevěru přežilo ... paradoxně téměř nepřežilo období po mém rozchodu s milencem ... to ale svědčí o tom, že něco je v nepořádku a nedávám to nikomu jako doporučení...).
Ale myslím si, že někdy už prostě nemá cenu držet na přístrojích to, co je vlastně mrtvé ....
Iva, 12.02.2008 11:10:10, IP: ***.***.69.235, #34617
Jo a Bohouši .. to byl citát .. z Malého prince ... jinak si samozřejmě také nemyslím, že manželství by mělo kohokoli spoutat ... já alespoň nikoho spoutávat nechci a sama se nedám :-) ... jak říkám, já SM ne-e ... :-)))
Ale zase něco jsme na té radnici slibovali, že ... veřejně a se svědky .... není to lehký ....
Petra, 12.02.2008 11:50:21, IP: ***.***.197.47, #34619
Mezilidské vztahy, zvláště ty partnerské..to je vážně velmi složitá věc. Můj exmanžel bohužel nevěděl nic o růži z Malého prince..Také jsme si něco slibovali..ale nejdřív zmizela láska, pak jakákoliv úcta..takhle já jsem si manželství nepředstavovala, přesto jsem se ho snažila hodně dlouho udržet..ale k tomu se docela dobře hodí ten příměr o přístrojích..bylo to jen prodlužování agonie..Moji rodiče měli hezký vztah a já ještě pořád věřím na to, že je to možné, že dobré partnerství může existovat..
Teď mám v sobě docela dobrý zmatek, vím, že toho člověka(kvůli kterému jsem se tématicky dostala do této diskuse) opravdu miluju..až tak, jak jsem myslela, že ani milovat není možné, který mi vrátil do života smích, radost..- ale je tady odpovědnost za to manželství, které je v podstatě mrtvé..a to si musí teď rozhodnout sám..je to tak těžká situace, někdy až k zbláznění..a jelikož nejsem bezcitná bestie, tak mě to docela tíží..ale bohužel už si v plném rozsahu svůj život bez tohoho člověka nedovedu představit..
Ivča, 12.02.2008 11:56:37, IP: ***.***.124.180, #34620
Znám spoustu rodin,kde jeden nebo druhý je nevěrný.ovšem s tím,že ten druhý to samozřejmě neví,nechtějí rozvod,jen tápou,hledají a přitom se i bojí.Soužití dvou lidí,kteří si nemají co říct a kteří se vlastně skoro nenávidí - to nelze.Ale soužití lidí,z kterých se stali díky úctě a toleranci kamarádi - to lze.I toto znám ze svého okolí.
Dříve se žilo zrovna tak,jen se to opravdu tutlalo doma pod pokličkou,protože pokud by to vylezlo na povrch,byla by to ostuda po celém kraji.Dnešní uspěchaná a otevřenější doba nutí člověka jednat jinak a to je někdy hodně špatné.
Iva, 12.02.2008 15:54:59, IP: ***.***.96.162, #34629
Ivčo, to, že doba nutí lidi být otevřenější, podle mne není špatně, ale dobře .... přece nikdo necheme být pokrytci .... Není dobře jednat ukvapeně a bez rozmyslu (vdát se čtyřikrát, pětkrát za život, je asi divný) ....ale nutit se za každou cenu k "plnění povinností" snad také není dobře .. ono to totiž stojí strašnou spoustu sil a stejně to nepřinese kýžený efekt .... tedy manželskou pohodu a štěstí

Znovu opakuji, pokud mne nepostihne nějaká opravdová krize, třeba zlá nemoc, kdy by člověk čekal, že ho manžel nenechá po všech těch letech ve štychu už z toho kamarádství(tohle vnímám spolu s dětmi jako snad hlavní rozdíl mezi pouhým partnerstvím a manželstvím), tak musím být připravena i na to, že manžel se může rozhodnout se se mnou rozvést, třeba protože už mne nemiluje a chce žít sám nebo má někoho jiného .... marná sláva, stává se to a já bych to musela přijmout, i když by to třeba šíleně bolelo ...
Připouštím, nedostala jsem se zatím do takové situace.

Jinak máš pravdu, lze žít jako kamarádi a myslím si, že to je přesně ten stav, do něhož se spousta lidí časem dostane a myslím, že to je právě situace většiny nás zde ... žen i mužů.... Bavila jsem se o tom se svým současným ženatým přítelem, on je na tom stejně ... shodli jsme se, že jsou dva extrémy, na jednom konci šťastné vztahy založené na přátelství i lásce a erotické přitažlivosti, na druhém konci ty, v nichž se manželé nenávidí, nefunguje to zcela zásadně, dříve či později rozvedou, ale nikdo se tomu nediví, spíš naopak. Ale pak také široká "šedá zóna" .... kde to, často možná jen z pohledu jednoho z manželů, neklape, ale tomu nespokojenému jaksi chybí "morální důvod" k rozvodu. Ani sám před sebou si to třeba úplně nedovede zdůvodnit .. jen cítí, že to "není ono" ... ale jaksi ani třeba často není konkrétně co zlepšit, napravit ... někomu pomůže, že si dobíjí baterky třeba prací nebo nevěrou, koníčky ... co já vím ....
Ale je jasný, že takové vztahy jsou labilní ... ten jeden z partnerů tam není zakořeněný tak, jak by měl ... pak je to hodně o náhodě nebo osudu ... o tom, jestli a kdy potkáš někoho jiného ... s kým to "ono" je ... nebo ti to alespoň tak připadá ... ale v tomhle si myslím, že není na místě nikoho podceňovat .. jsme dospělí, není nám dvacet, máme něco za sebou a myslím, že většinou jsme schopni posoudit rozdíl v tom, co cítíme nyní a dříve
Halina, 12.02.2008 17:09:24, IP: ***.***.9.57, #34633
Když já to furt nechápu, jak myslíte to svazování???Jakože přijde víkend a já se seberu a pojedu někam, protože přeci nemám povinnnosti a nikdo mě nebude svazovat ??Zrovna ve chvíli kdy si konečně můžu užít rodinu a manžela??....¨Nebo jsem se měla sebrat a běžet za nějakým chlapem nebo za nějkým koníčkem, když se mi narodilo postižený dítě a vyžadovalo péči??....Abych nebyla svázaná ???Nebo jak to myslíte ??......Měla jsem smskovat s milencem jako Anna , když kolem mě běhaly dvě malé děti ?...Docela trapas co??......Prostě ta rodina automaticky svazuje a omezuje a když vám to nevyhovuje, tak do ní nelezte.....

A tohle těžko můžete posoudit, když nikdo z vás nemá normální rodinu............jasně že vždycky něco chybí k dokonalosti, na a co??.....Já si myslím, že ty s manželm Ivo nikdy nerozjedeš, protože tušíš, že by to dopadlo mnohem hůř.........von totiž nikdo na ženskou s dvouma dětma nečeká a už vůbec je nebude financovat.........ani zčásti....( já vím že vám nejde o peníze) ..........spíš to přináší velké problémy nový tatínek...........takže se můžeš pak zamilovat jak chceš, ale bude to mnohem horší než teď co máš .....kromě toho, ty ty chlapy nevidíš vůbec reálně........takže je to spíš o tom, že ty budeš stále jen žehrat a snít o jiném životě a tím si to kazit ještě víc všechno .....zanášet si vnitřek skepsí a špatnou náladou,,,,,.
Vanessa, 12.02.2008 17:36:56, IP: ***.***.153.9, #34635
Halino z čeho usuzuješ,že chlapovi by vadily děti a že by nebyl schopen je financovat?Spousty chlapů mají nevlastní děti a milují je jako svoje vlastní,proč si myslíš že žena s dětma už nemá šanci????Záleží jaký má chlap vztah k dětem a pokud kladný a děti miluje,tak si myslím,že by dokázal přijmout i dítě které není jeho.A určitě by mu nevadilo jej financovat a slušně se k němu chovat.Můj bratranec, který má o pět let starší přítelkyni jí pomáhá vychovávat a financovat její skoro již dospělé dvě děti,sám žádné vlastní dítě nemá,ale chová se k nim pěkně.I jeho rodiče je mají rádi a neberou je jako cizí.....pokud je chlap normání,tak si určitě dokáže vypěstovat pěkný vztah i k dětem!!!!
Halina, 12.02.2008 17:55:01, IP: ***.***.9.57, #34636
No já jsem to zažila na vlastní kůži a něco jinýho je , když ten chlap je svobodnej a něco jinýho když už je starší a má někde bývalou rodinu.....takových chlapů jako tvůj bratranec je jako šafránu.......já to měla tak, že když se líbíl mě, nelíbil se jedné z dcer, když se líbil dětem, nelíbil se mě , nebo tam byl nějakej malér-třeba v sexu.......těch samotných chlapů nad 35 -normálních ne švihlých je tak málo ......a nepoženou se do vztahu s dvouma dětma........a čím dýl tím hůř........třeba v mým věku si chlap kývne a řekne s tebou jedu na dovču a ženská nakluše celá divá, že vůbec někoho má a myslí si, že bude konečně princ a on jede 2 krát do roka pokaždé s jinou ....to je např.jeden pán z Rande........volnej..a tohle přesně znám i z reálu....
tinhymv shyjlgpk, 12.02.2008 20:46:53, IP: ***.***.248.21, #34667
kxwsmr fzqhotn cexo ubhgkrlv vhbs trqcn wvlzt
Iva, 12.02.2008 21:36:15, IP: ***.***.241.236, #34678
A taky Bohouši, je omyl si myslet, že ženy jsou kvůli dětem nebo čemu více ochotny potlačovat v manželství své potřeby a jsou v manželství spokojenější, zatímco muž se časem nudí a potřebuje například adrenalin mimomanželského vztahu ...
Koneckonců návrh na rozvod podávají častěji ženy....
Václav, 12.02.2008 22:07:15, IP: ***.***.7.175, #34681
Opět po čase čtu příspěvky, nestíhám všechny. Ale jeden mne tentokrát zaujal. Halino, pokud je vše tak, jak popisuješ ve svém příběhu, je mi celkem jasné, proč nechceš rozumět téhle diskuzi a jseš v neustálé opozici. O postiženém dítěti a rozpadu rodiny jsem od tebe ještě nečetl. Možná přehlédl. Ale překvapuje mne to. Nebo možná ne.Vysvětlovalo by to mnohé. Ovšem nechápu, jak můžeš tvrdit, že chlap nebude mít dobrý vztah k nevlastním dětem. Mám tu zkušenost, když jsme se se ženou brali, holka měla dva roky. Někdy to byly skutečně těžké chvilky. Zejména v pubertě a podobně.Ne vždy bylo vše OK. Ale dnes, po tolika letech i ona přijde a svěří se s něčím, co některým chlapům neřeknou ani vlastní dcery. Nemám ani já ani ona pocit, že jsme vlastně cizí. Není to tak.
K důvodům své nevěry jsem zde již psal. Nemá cenu to rozebírat a nechci se obhajovat. Jedno však musím říct: neublížil jsem ani ženě, ani dceři. A souhlasím s Ivou, že pokud přijde nevěra, je v původním vztahu vždy trhlina. Když nebudu brát v potaz jen flirty.Něco prostě chybí, co najdu jinde.
Pro Bohouše: každý chlap má tolik milenek, kolik si jeho žena zaslouží. To je sice přehnané tvrzení a nejsem jeho zastáncem, ale něco na tom bude. Ahoj všichni
Iva, 12.02.2008 22:41:55, IP: ***.***.241.236, #34689
Václave, Halina zde o sobě již také leccos napsala, i když zdaleka ne tolik jako o nás ostatních ... :-)
Také šlápla při výběru manžela trochu vedle, vzala si psychicky nemocného člověka ... nevím, jestli to nedocenila nebo proč ....(Aspergerův syndrom, forma autismu, pro hrubou představu typickou formu autismu předvedl Dustin Hoffman ve filmu Rain Man, i když tam to bylo trochu extrém), její muž byl údajně inteligentní a pracovně úspěšný, také v rodině se o leccos postaral, tito lidé bývají (pokud jsem to správně pochopila, nejsem odborník) oddaní a věrní partnerům, ale mají problém s chápáním a vyjadřováním citů a špatně zvládají jakékoli změny, stres, nečekané nenaučené situace ... určitě to muselo být dosti náročné. Navíc jedno z dětí se narodilo s mozkovou dysfunkcí. Po deseti letech měla nějakou vážnou nemoc a manžel odešel, nezvládnul tu situaci a ona zůstala sama s dětmi, bez práce, zřejmě ve velmi složité situaci. Deset let se snažila si najít nového partnera .. bez úspěchu .... V posledních letech tedy má krátkodobé i dlouhodobější vztahy s mnohem mladšími muži, prostě si "užívá", dokud to ještě jde ...
Vlastně zde nikdy nepsala o žádném "normálním" vztahu, který by prožila .. s partnerem sobě rovným. Sama píše .. zde i na Rande ... že je dominantní a má tendence mít ve vztahu navrch ...

Osobně si myslím, že její názory jsou příliš nekompromisní a hlavně jednostranné, ovlivněné vlastními životními zkušenostmi a by´t Halině neupírám inteligenci a vnímavost a uznávám, že často trefí hřebíček na hlavičku, chybí jí nadhled a schopnost podívat se na všechno z více úhlů, komplexně
Halina, 12.02.2008 22:43:11, IP: ***.***.9.57, #34691
No hele zase vedle, já nepíšu, že nemá dobrý vztah k cizím dětem, píšu jen to co jsem fakt zažila ......třeba někteří i měli, mám kamarády , kteří mi lezou na nervy a děti je zbožnují.........kromě toho, já byla vždy na straně dětí, než mít doma někoho s kým to nebude OK pokud jde o děti, tak radši čau......A nevím, co mám pochopit na vašich story.....Bohouš zjevně jen hledá jiný sex a to zrovna moc neberu a tvůj příběh si nepamatuju přesně a co tu předvádějí holky je děs......některé
Hlavně nám tu nevykládej, žes neublížil manželce, tím že máš milenku se odcizujete logicky......... vidíš, vzal sis ženu s dítětem a jak to dopadlo, zahýbáš jí .........takže žádný šťastný konec.....zrovna tebe bych si nevybrala, proto tvrdím, že to neklape většinou.......:-)Jak by se asi dcera, co se ti svěřuje dívala na to, že máš jiné ženy ??

Hele a když tam píšeš, že každý má tolik milenek....atd.........jak by se tobě líbilo, kdyby tvoje žena měla víc milenců....(kdyby byla na sex)???
Anna, 12.02.2008 22:46:20, IP: ***.***.89.241, #34693
Ahoj všem!!!
Ani já vás nestíhám číst,ale zítra slibuju,že to napravím.Alespoň všem posílám pozdravy a i Halině-napíšu ti zítra.Také mám pocit,že ti začínám rozumět.Doufám,že je ti už lépe po tom rozchodu s milencem.Vím,že tě to bolelo a možná ještě bolí!!! Všichni se držte a já zítra napíšu víc.Dobrou noc!
Halina, 12.02.2008 22:56:21, IP: ***.***.9.57, #34696
Hele Ivo nesnaž se definovat Aspergery, každý je jiný, manželova matka vychovala s AS 4 děti - většinu s As a většina má VŠ........to byl uplně normální pohodový krásný vztah s ním.......všechno mu šlo, byl úspěšný, jen neunesl zátěž, byla jsem moc nemocná a on to nezvládl.........většina lidi , co se tu pohybují by byla už dááááávno pryč ode mně.......on to snášel moc dlouho.........člověk s AS není oddaný, lidi mu sou uplně u pr.dele, a když má doma komplikace tak to nezvládne..... dcera je taky AS a k tomu měla DMO -a to ty děti mívají často, je to pořád to samé .....

Víš, já si totéž myslím o tobě, ty si tak idealizuješ ty věci okolo mužů......ta tvoje velká láska, tě fakt měla jen na sex , viděli ste se za tak dlouhou dobu jen párkrát a ty to překládáš uplně jinak.....prostě jsi na něm visela očima, tak toho využil a vůbec tě nebral vážně, je to upa jasný z prvního příspěvku .....jsem si tím uplně jistá, bohužel:-)
        Předchozí   1 .. 5556575859606162      Následující
Přidat příspěvek k tématu Ženatý milenec 4
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
1.5.10:06
383 reakcí

Punčochy a muži

Silonky zásadně oblékám jako první kus oblečení a na ně pak teprve boxerky nebo trenky. Ponožky si taky přeci navlékáte na silonky a ne naopak.

Jarek
30.4.19:24
33 reakcí

Jak ošetřit zlomené žebro

Moc prosím, dcera si zlomila 8zebro,vlevo,proč ji rentgenovali pravou stranu? není to omylem?

Olina
30.4.13:20
15 reakcí

Podpora erekce

Ze své zkušenosti můžu doporučit Erectan FORTE, který funguje okamžitě. Prostě ho pak budete mít zase tvrdého jako hrom.

Daniel
29.4.21:47
3 reakcí

Smetanové krémy

Za mě je taky Bobík nejlepší, hlavně se podívejte na složení - je z poctivé smetany a tvarohu.

Lída
29.4.21:03
5 reakcí

Svačinky pro děti

Moc děkuji za komentáře - kapsičky od Sunaru určitě zkusíme, líbí se mi složení a navíc je maminky na internetu hodně chválí.

Anna
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.