Pro správné fungování tohoto webu využíváme soubory cookies. Budete-li pokračovat v jeho prohlížení, souhlasíte s používáním souborů cookies.Pokračovat Více informací    

Diskuse - MINERVA

katka, 19.11.2008 23:23:37, IP: ***.***.194.241, #67469
Ahoj Dadi. Ako som už písala, priberania sa báť nemusíš ak vieš svoje chuťové bunky udržať pod kontrolou. Dodržiavaj pravidelnú stranu v adekvátnych dávkach a nemáš problém. Predpokladám, že pri deťoch to bude u teba len výhoda, aspoň si môžu z teba vziať príklad a stravovať sa zdravo :) Neviem ako v CZ ale u nás sa dá vybrať Minerva aj po jednom balíku, čiže keď ti materská nedovoli minuť naraz veľa paňazí, popros o jednobalenie.
Haipy, 24.11.2008 19:40:47, IP: ***.***.181.99, #67822
Já Minervu brala, zpočátku se mi pleť zhoršila, což je prý normální, vše se z ní jakoby dostává ven. A asi po třetím platíčku se mi dost zlepšila, už žádné velké boláky, které mě trápily, jen sem tam nějaký ten pupínek. Rozdíl je ale veliký. Po Minervě jsem nepřibrala ani kilo(narozdíl od Minisistonu). Jediný důvod, proč jsem ji přestala brát, je ten, že podle mojí doktorky jsou hodně silné, nedoporučuje se brát je delší dobu. Takže jsem přešla na Yadine, které jsou sice dvakrát dražší, ale není to zdaleka takový drasťák pro tělo a můžou se brát dlouhodobě.
jana, 24.11.2008 20:47:44, IP: ***.***.213.207, #67828
minervu beru asi 4 roky a nikdy jsem s ni nemela problem, menstruace pravidelna-zadne spineni mimo menstruaci, plet je o.k ac akne porad v jiste mire je, ale pokud mate k akne v rodine, nikdy se ho uplne nezbavite je to v genech, vaha v podstate porad stejna, chut na sex take porad stejna:), takze muzu doporucit..
lenka, 4.12.2008 21:37:31, IP: ***.***.18.53, #68545
ahoj, teď sem doprala první plato minervy...sice jsem po ní přibrala ňáký 3 kila,ale potřebovala sem to,takže v pohodě:-) ale co mě celkem štve je to,že sem špinila po celou dobu braní.Tak bych se chtěla zeptat jestli je to tak ňák normální bo ne.Díky za odpověď
Kačenka, 19.12.2008 10:12:49, IP: ***.***.245.164, #69241
Ahojte, já taky beru Minervu, už dlouho, hodně mi pomohla při problémech s rozházených hormonů.S tím tloustnutím je to takové sporné. je pravda, že n začátku užívání se v těle začne jako reakce hromadit hodně vody-což tedy není ani tak o tuku jako o opuchnití. Ale dnešní antikoncepce, včetně minervy, by neměly působit na metabolismus- i když výjimka potvrzuje pravidlo. Problém je to že působí na chutě - máte potřebu jinak nebo častěji jíst, což si kolikrát člověk vážně ani sám neuvědomí a je dost těžké s tím někdy bojovat.
Lucitko, 19.12.2008 11:46:34, IP: ***.***.193.90, #69242
Ahojky, tak ja mam za sebou 1. ptano Minervy... a zatial sa citim uplne v pohode... co sa tyka priberania, u mna to posobi tak nejak opacne... za ten mesiac som schudla, uz nemam taku chut do jedla ako pred tym... takze ma to tesi... co sa tyka vlasov, mam pocit, ze sa to zlepsuje, menej mastneju a plet zatial rovnako... ale este som len zacala... uvidime casom... zatial som spokojna... :)
Suzie, 8.1.2009 10:42:07, IP: ***.***.98.102, #69915
Ahojky, chtěla jsem se zeptat. Minervu mám už přes 3 roky a nemůžu si jí vynachválit! Menstruace mi přichází naprosto přesně, žádné nabírání váhy a pleť bez problémů. Doktor mi řekl, že není nutné tuto antikoncepci měnit, pokud jsem s ní spokojená. Ale jak se tak dočítám, tak by seč neměla tak dlouho užívat. Co je na tom pravdy? Máte někdo podobné zkušenosti? Děkuji moc za odpověď.
Katka, 19.1.2009 19:44:14, IP: ***.***.74.94, #70431
Ahoj, Minerva je m oje první HAK, beru jí asi čtrnáct dní. První prášek jsem si vzala v 1. den menstruace její průběh byl normální, ale hned druhý den po skončení men. sem začala slabě krvácet a pořád to nechce přestat(trvá to asi 7 dní), vím že sou výkyvy menstruace, při prvním užívání normální, ale až tak??....máte s tím někdo zkušenost?poraďte prosím:(
LENČA, 19.1.2009 21:41:37, IP: ***.***.230.82, #70438
vŮBEC SE NEBOJ JÁ JI BERU DVA ROKY A JE ÚPLNĚ BEZ VEDLEJŠÍCH ÚČINKU ,MŮŽU DOPORUČIT
veruska, 6.2.2009 20:09:58, IP: ***.***.250.41, #71469
dva roky jsem brala minervu.. za posledního necelého půl roku jsem přibrala deset kilo a rozhodla se že to změním.. navíc mě nebavilo na to každý den myslet, poslední dobou jsem zapomínala...
nechala jsem si napsat evru. po měsíci a půl jsem skončila na nervovém s bolestmi hlavy, ale takovými, že sem jenom ležela doma a brečela, a přišlo se na to, že to bude asi z toho.. dva týdny po vysazení se všechno srovnalo.. takže jenom co se dostanu k doktorovi, nechám si napsat minervu, protože už nechcu znova nic takového zažívat a začnu se radši víc hýbat..:-D
Eva, 6.2.2009 20:47:52, IP: ***.***.229.229, #71470
Já brala Minervu asi dva roky. Teď přecházim na YAZ, mám zvýšený hirsutismus, kvůli tomu beru Minervu. Ale v podstatě celý dva roky mám z toho migrény, přesně začnou ve stejnej den a trvaj přesně dva dny. Je to tim, že jak ta dávka hormonů v tom je docela vysoká, tak v tý 7denní pauze, když je vysazeno, tak tělu ty hormony chybí, tak se spustí migréna. A navíc, poslední dobou se mi zvláštně nafukovalo břicho, Minervu jsem přestala brát a břicho je OK. Jako podle mě ta Minerva je úplný svinstvo. A ještě jednu věc: Minerva a Diane 35 je úplně to samý, ale úplně total, takže jestli vám někdo předepíše Diane, jde pouze o kšeft, žádejte Minervu!!! Lékarenství je děsněj byznys!!!
Petra, 9.2.2009 18:19:32, IP: ***.***.190.65, #71592
dobrý den, chtěla bych se zeptat jak je to s HA Minervou a užívání antibiotik? ve středu beru poslední antibiotika a i poslední pilulku HA. Má sestra tvrdí, že se nemá dělat 7 denní pauza ale brát další platíčko.Děkuji za radu
katrena, 10.2.2009 22:04:04, IP: ***.***.250.150, #71648
POZDRAVUJEM vas checla by som poradiť, brala som TRI-REGOL 3 roky aj neičo potm som 3 mesiace mala pauzu a tak som po 2 mesiacoch perstupila na MINERVU bez rady lekara mozem sa spolahnut na učinky? a 1.tabletu minervy som vzala v 1. deň menstruacie a krvacanei sa na 2.deň zastavilo ...DAKUJEM
Bara, 12.2.2009 17:32:15, IP: ***.***.12.3, #71807
Po 15 letech jsem vysadila antikoncepci. Do té doby jsem si myslela, že to na mě nemá žádné vedlejší účinky. Ale jak jsem se mýlila. Po vysazení jsem samovolně zhubla, zmizela mi celulitida a údajné "tukové polštářky" nad pozadím. Jistě všichni známe. Takže se ukázalo, že to nebyly tukové polštářky, ale zadržená voda. Proto i ta celulitida. A spoustu holek, co přibíraj na váze kolem těch 3 kil, tak to je jenom zadržená voda. Kromě jiného jsem zjistila, že celkově vysušuje. Což bylo dobré na pleť a vlasy, ale zase při sexu jsem taky byla suchá. Taky se mi po vysazení zvýšila chuť na sex. Při braní jsem začala také mít různě ekzémy a začaly mi padat vlasy. To všechno zmizelo, když jsem to přestala brát. Taky jsem si uvědomila, že to mělo i psychické účinky. Že jsem měla často deprese, což teď nemám. Ale bohužel pleť se zhoršila. A to je mě 35 let a mám akné! Tak jsem se po roce a půl nebrání rozhodla, že si ji nechám opět napsat. Doktor mi napsal MINERVU. Má stejné složení jako DIANE 35, což mi sestra, která je doktorka potvrdila. Ale dnes jsem si vzala první pilulku a je mi tak strašně zle, že přemýšlím, jestli se mi do toho všeho s tím spojeným chce. Ale obecně platí, což mi řekla sestra, že na každého to má úplně jiný vliv a jde o dědičné dispozice a všechny ty vedlejší účinky, co tam jsou napsaný, můžou nastat, ale taky nemusí.
Klarka, 17.2.2009 20:05:41, IP: ***.***.212.104, #72139
Ja brajla Jeanine (nebo už nevím jak se to pise) a z te jsem přibrala fakt hodne :(....ale presla jsem na minervu a ta mi fakt sedi neboli em hlava plet mam lepsi a uz sem nic nenabrala....takze vrele doporucuju
        Předchozí   1 .. 3456789 .. 31      Následující
Přidat příspěvek k tématu MINERVA
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
dnes17:11
144 reakcí

Praskající žíly

Potřebujete půjčku na splacení účtů nebo zahájení nového podnikání? Můžete mě nyní kontaktovat pro více informací. Pastornilson552@gmail.com

Pastor Nilson
dnes16:50
1 reakcí

Anonym
dnes16:50
1 reakcí

Anonym
dnes16:28
1 674 reakcí

dráždivý tračník

Hello, Apply and get qualify for a loan on low interest rate 1% and easy process. Contact me for more info. Thank you. Please Only serious... (zkráceno)

Mrs.Emilia Fedorcakova
dnes13:58
3 626 reakcí

Kartářky

Jajino, telefoni cislo nemam, byla jsem objednana kamaradkou osobne. Telefon pry nezveda, je to zvlastni. Kde jsi o ni slysela?

Petra
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.
(c) 2005-2013 Abeceda Zdraví s.r.o.   | Reklama | Návštěvnost měří NetMonitor | Prohlášení