Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - MINERVA

ivana, 26.7.2009 19:51:27, IP: ***.***.21.218, #78569
Názdárek holky,
minervu beru od svých 16 let, už více jak 2 roky. Na každého tyhle pilulky určitě působí jinak. Bohužel jsem po ni docela dost přibrala. Nechala jsem to být, ale teď mi už došla trpělivost a přecházím na YAZ. Co se týče pleti, tak jsem toho názoru že nějak extra nepomáhá. Ale asi to bude taky na typu pleti apod. Jinač jsem zatím neotěhotněla a menstruace byla pravidelná, tak snad budete mít ještě lepší zkušenost než já. :) Iva (p.s. ze začátku mi bylo taky ukrutně špatně)
Verča:), 29.7.2009 20:53:39, IP: ***.***.123.157, #78671
Ahojky,
beru tyhle prášky tak 14 dní, jelikož mám špatnou pleť a dá se říct že i moje menstruace není Ok. Poslední půl rok jsem ji měla každých 14 dní. Pak 8 týdnů nic a pak na 3 dny tak zlehka. Hned poslední den jsem ji začala brát.. Dá se říct že jsem už přibrala něco kolem 5 kil a to nejsem jedlík a po sladkém taky nejdu.. Chodím běhat.. Jsou to už druhé prášky po kterých přibírám.. Tak uvidím jak to půjde dál.. Ale teď poslední 3 dny mám opravdu hrozné bolesti a furt musím chodit na malou.. Nevím čím to je
beruška, 18.8.2009 11:19:32, IP: ***.***.176.7, #79224
Mě doktor předepsal Minervu asi před 3 měsíci a zatím jsem ji ani nezačala brát. Mám příšerný strach že přiberu takže nevím.
Taky jste přibraly a kolik?
zuzana, 24.8.2009 20:55:27, IP: ***.***.222.204, #79376
Ahoj,
minervu jsem brala cca 2 roky, a ted po pauze opet asi rok, a muzu potvrdit, ze jsem po ni pokezde pribrala a mam po ni i mensi chut na sex. jediny pozitivni efekt vidim ve zlepseni pleti. behem pauzy jsem si potvrdila, ze vse opravdu souvisi s minervou, kdyz jsem ji prestala brat, snadno jsem zhubla a rozhodne jsem si sex uzila vic. dost podivna antikoncepce:)
k-, 9.10.2009 11:03:37, IP: ***.***.116.149, #81128
berum minervu uz 2 roky a nemam vubec zadne problemy. Jen bych se rada zeptala jak je to s posouvanim menstruace. Potrebuji ji posunout tak o tyden. Mate s tim zkusenosti? nezhorsila se vam treba plet, nebo nejake nevolnosti.....?dik
Alex, 22.10.2009 18:13:02, IP: ***.***.87.99, #81619
ahoj, já jsem na tom podobně, Minervu beru už něco přes půl roku a mám neustále bolesti při menstruaci...mám ho pořád delší než slibovaných 5 dní a pleť se mi nezlepšila..na to sem se těšila nejvíc..Bohužel sem i přibrala několik kilo a teď to dolů nejde..počkala bych ještě dva měsíce je málo takže máš šanci ale já už asi si ji nechám vyměnit..podle mě je to u každé dívky jiné..
Kačenka , 16.11.2009 16:09:28, IP: ***.***.55.1, #82636
Ahojky.....Brala jsem Minervu 3m...první týden bylo všechno v pohodě...jen jsem se v noci pokaždý děsně potila....to později přestalo...začala jsem mít citlivější žaludek a asi dvakrát jsem zvracela, vždy jsem si vzala novou pilulku....přes den jsem občas bývala protivná, ale večery jsem probrečela...stě plačtivý nálady....celkově mi Minerva přijde jako docela driák, ale asi to působí na každýho jinak...pleť o dost lepší bez akné, vlasy se skoro nemastily....teď Minervu už skoro 2 m. neberu a je mi o moc líp....Horší je, že jsem nabrala 10 kilo za 3m. a mám ve svých 16 letech dost hnusný strije. Kila nejdou dolů..doktor mi nasadil dietu a cvičení....nikdy předtím jsem problémy s váhou neměla... Takže pro všechny holky mýho věku....do ničeho se nehrňte a když už něco berete, dávejte bacha,co....čus:(
Danča, 14.12.2009 17:55:35, IP: ***.***.191.208, #83621
Tak já beru 2.platíčko minervy,prsa o dost narostli,chut na sex menší,ale to asi po každé antikoncepci,...pelt se mne uzasne zlepšila,a váha ta je stejná,chce to jen se udržet i když je rpavda,že mkně řpíde že je to o dost težší si tu ávhu udržet jak předtím;-)
pavlína, 16.12.2009 16:11:13, IP: ***.***.209.170, #83730
Minervu jsem brala několik mesiců a vůbec jsem neztloustla, takže je to jak u koho.
Lucka, 24.12.2009 20:42:16, IP: ***.***.172.5, #84114
..ahoj.. skoro 4 týdny již beru antikoncepci MINERVU a chci se zeptat, jestli už mohu mít pohlavní styk, aniž bych se dočkala následků, když jsem pilulky nezačala brát první den menstruace ale první den po skončení menstruace..děkuji..
terezka3, 6.1.2010 15:58:44, IP: ***.***.212.73, #84517
je to individuální přibírá spíš ten kdo jenom žere a válí si p**el a neovládá svoje chutě...pak nebreč že si přibrala...kdo žere je hold jako sud.Mě doktor řekl že samotná antikoncepce váhu nezvedne musíš tomu sama pomoct a to je to tláskání a přežírání
terezka3, 6.1.2010 16:27:35, IP: ***.***.212.73, #84519
víš couděláš nejlíp,když se budeš držet tohoco ti řekne doktor a ne co se tu dočteš,já to čtu před nasazením Minervy a můj gynekolog mi řekl že nepřiberu.Tak i ty spíše věř doktorovi, než nějakejm slepicím co se věčně přežíraj a chtěj zkazit radost tomu, komu ta antikoncepce vyhovuje
Quentinka, 7.1.2010 10:33:38, IP: ***.***.252.165, #84539
Beru Minervu dlouho, 5-10 let a po vysazeni se mi 2.-3. měsíc udělalo přes noc hrozne akce - bolaky, neslo se toho vubec zbavit :-( !Naprosta hruza! Kozni take nepomohl. Nakonec jsem to vyresila tak, ze jsem znovu zacala (ale nerada) brat Minervu a az po tak pul roce to bylo zase dobre. Bojim se to ted ale vysadit, ze s mi stane to same..... Brrrr. Co s tim ? Poradte, prosim !
Lech, 10.1.2010 23:33:31, IP: ***.***.49.129, #84723
Petulo, to asi nebude Minervou. Méně žer a občas se hýbej.
Misa, 19.1.2010 13:26:33, IP: ***.***.4.194, #85320
Ahoj zeny, chtela bych se zeptat jestli se vam po vysazeni antikoncepce Minerva zhorsila plet. Beru ji 3 mesice ale v posledni dobe mi nesedi ale bojim se ji vysadit zduvodu zhorseni akne atd..nap diky.:)
        Předchozí   1 .. 567891011 .. 16      Následující
Přidat příspěvek k tématu MINERVA
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
včera22:50
1 reakcí

Melatonin na nespavost

Zdravím, máte zkušenost s Melatoninem Forte od pharmaactiv.com? Doporučila mi ho známá, ale chtěla bych osobní zkušenost, děkuji.

Klára
včera21:43
3 reakcí

Vysoký cholesterol

Dobrý den, tohle moc dobře znám, měla jsem to téměř na chlup stejné. Spousta lidí hned nasadí kdovíjaké léky, přitom by to často šlo i jinak. Osobně... (zkráceno)

Anonym
včera21:39
222 reakcí

Ucpane dutiny???

moc nijak tak speciálního neznám a nepoužívám, prostě klasika

terka
včera20:02
75 reakcí

Pupínky po holení

A kolik stojí ošetření trvalejší? Jinak já mám se zarůstáním taky problém.

Hana
včera17:06
15 reakcí

GrandOptical zkušenosti

Byla jsem tam nedávno na měření zraku a trvalo to asi 30 minut, víc ne. Neplatila jsem nic ale nevím, jestli zrovna neměli nějakou akci. Doporučuji... (zkráceno)

Lida
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.