Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde. Pokračovat    
AbecedaZdraví.cz > Zdravá výživa

Zdravá výživa

Voda – co o ní víme?

Voda – co o ní víme?

10.5.2006 / Rubrika: Zdravá výživa
Voda je základní látkou vnitřního prostředí organismu. Je rozpouštědlem, transportním médiem, prostředím pro průběh mnoha biochemických pochodů. Štěpí-disociuje a chrání-hydratuje mnoho anorganických a organických látek, podílí se na stavbě a funkční stabilitě biogenních makromolekul, jako jsou bílkoviny a enzymy. Voda se nachází v každé jednotlivé buňce, mezibuněčném prostoru a je rovněž základní složkou krve, kde tvoří až 90% objemu krevní plazmy.
Dušené filety z okouna s jarní zeleninou

Dušené filety z okouna s jarní zeleninou

22.4.2006 / Rubrika: Zdravá výživa
Na přípravu tohoto jídla se hodí orientální patrové bambusové pařáky - můžete je naplnit až po okraj a celé jídlo uvařit najednou. Pokud používáte rybí vývar z konzervy nebo v kostce, udělejte jej o polovinu slabší, protože marináda pokrmu dodá dostatečně výraznou chuť.
BRAMBORY

BRAMBORY

13.4.2006 / Rubrika: Zdravá výživa
Lidé si myslí, že po bramborách se tloustne, ale to není pravda. Pravým viníkem přibývání na váze je tuk, na kterém se brambory připravují nebo který se servíruje na stůl ve formě másla nebo smetany. Lidé, kteří se snaží zhubnout nebo zůstat štíhlí, by se měli vyhýbat smaženým bramborám a raději zvolit vařené nebo pečené brambory.
Nudle s tofu na japonský způsob

Nudle s tofu na japonský způsob

7.4.2006 / Rubrika: Zdravá výživa
Japonský styl, výrazné bylinky, zázvor a česnek - v tomto svěžím vývaru plné chuti vás k životu probudí pevné kostky totu a dlouhé pohankové nudle. Tento lahodný nízkotučný recept překypující bílkovinami z totu je vhodný i pro vegetariány. Z celého světa přicházejí důkazy o tom, že konzumace sójových bobů a nejrůznějších výrobků ze sóji může pomoci snížit nebezpečí určitých druhů rakoviny.
Chemikálie v potravinách 2/3

Chemikálie v potravinách 2/3

3.4.2006 / Rubrika: Zdravá výživa
Máte-li z potravinářských přísad obavy, ať už pro možná jednotlivá rizika nebo dlouhodobý kumulativní efekt, změňte své jídelní návyky tak, abyste se jim vyhnuli. Jezte více syrových po¬travin a snižte příjem upravovaných, abyste tak omezili nadměrný příjem přísad. Vždy pamatujte, že potraviny neobsahující konzervační látky jsou více náchylné k bakteriální kontaminaci.
Minerálky jsou zdravé. Ale jen v malém množství

Minerálky jsou zdravé. Ale jen v malém množství

29.3.2006 / Rubrika: Zdravá výživa
Minerálky jsou zdravé. Ale jen v malém množství. Možná někoho překvapí, že se většina minerálek může pít jen v omezeném množství a krátkodobě. Jinak zvyšují riziko nemocí srdce a cév nebo i třeba rakoviny. Nízký a navíc pro zdravý organismus výhodný obsah minerálů má v první řadě minerálka Korunní. Podobně je na tom podle testů Státního zdravotního ústavu Mattoni.
Plísně v potravinách

Plísně v potravinách

27.3.2006 / Rubrika: Zdravá výživa
Každé hospodyňce se už určitě někdy stalo, že našla ve spíži plesnivý kompot nebo zavařeninu. Co s tím? Opatrně sebrat plíseň a obsah zkonzumovat nebo rovnou celé vyhodit? Odpověď naleznete v tomto článku. Plísně jsou schopny produkovat toxické látky, tzv. mykotoxiny.
Jak na střevní potíže?

Jak na střevní potíže?

26.3.2006 / Rubrika: Zdravá výživa
Jak poznáme, že naše tělo stávkuje?
Terapie pro vaše zažívání ZDARMA!
Chemikálie v potravinách 1/3

Chemikálie v potravinách 1/3

24.3.2006 / Rubrika: Zdravá výživa
Do jídla se v malém množství přidávají chemikálie. Z důvodu bezpečnosti a aby zlepšily vzhled nebo prodloužily životnost konzervovaných potravin. V současnosti však vyvolávají úzkost. Sedmdesát pět až osmdesát procent našeho jídelníčku tvoří upravované potraviny. Např. ve Velké Británii obsahuje dnes jídlo desetkrát více přísad než před 30 lety.
Banány

Banány

15.3.2006 / Rubrika: Zdravá výživa
Zdravé, syté a šikovně "zabalené" banány jsou jedním z ideálních pamlsků, které nám příroda připravila k svačině. Banány rostou ve většině oblastí tropického pásu. Sklízejí se zelené a začínají zrát teprve při transportu. Někdy je nedostaneme úplně zralé ani v obchodě - pak je zapotřebí nechat je při pokojové teplotě "dojít".
        Předchozí   1 .. 78910111213 .. 16      Následující
Aktuálně v diskusích
18.7.17:15
18 reakcí

Kvalitní kloubní výživa

Prostudovala jsem si stránky www.alavis.cz a opravdu veterinární přípravek pomůže i lidem.

Thea
16.7.9:20
1 reakcí

KOUPIT falešný / skutečný řidičský průkaz, průkaz totožnosti a cestovní pas atd. ..WhatsApp: +4915143513404

KOUPIT falešný / skutečný řidičský průkaz, průkaz totožnosti a cestovní pas atd. ..WhatsApp: +4915143513404 Nejlepší kvalita Fake / real ID, Pasy,... (zkráceno)

joris
9.7.18:46
9 reakcí

Zdravé hubnutí

Přeci tu saunu :). Ty si nemůžeš vybrat, CO budeš propagovat? Nebo zkrátka musíš psát blbosti na to co ti zadají?

Anonym
23.6.16:53
1 reakcí

Kaufen sie echten Führerschein,Pass,Ausweise,Führungszeugnis,usw..Website: globaldocumentsinc.com Whatsapp: +971554335076 / +4915211969656

Kaufen sie echten Führerschein,Pass,Ausweise,Führungszeugnis,usw Wir sind Hersteller von hochwertigen und authentischen Dokumenten. Wir garantieren... (zkráceno)

globaldocuments
19.6.11:54
1 reakcí

Kaufen Sie ein Führerschein, Reisepass, (njamesmake@yandex.com) Visum Kaufe (https://erhaltendokonline.com/) hohe Qualität und echten... (zkráceno)

hanzerphy
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.