Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    
AbecedaZdraví.cz > Pohyb a sport > Aby vás po lyžování nebolely svaly

Aby vás po lyžování nebolely svaly

28.5.2005 / Rubrika: Pohyb a sport

Před protažením a uvolněním svalů vazů a šlach se nejdříve trochu zahřejte. Stačí pár minut klusu. Aby vás nebolela záda v kříži, provádějte rotaci trupu). Tu můžete stejně jako i protahovací cviky dělat ve frontě na vlek.
Svaly přední strany stehen: ve stoje pokrčte nohu a zatímco ji držíte, přitahujte ji k hýždím.
Vnitřní svaly stehen a lýtka: ve stoji výkročném dejte chodidla 60 cm od sebe. Špičku zadní nohy vytočte o 90 stupňů vně. S rukama v bok se uvolněte, vydechněte. Přední chodidlo posuňte ještě více dopředu, pánev a kolena tlačte mírně vpřed a dolů.
Ohybače kyčlí, hýždě, zadní svaly stehen a lýtka: vestoje u lavice ve výšce boků přednožte a pokrčte koleno. Vnější stranu stehna, lýtko a kotník opřete o desku lavice. Uvolněte se, vydechněte a pomalu se předklánějte.
Svaly spodní části trupu: v podřepu opřete chodidla a dlaně celou plochou o zem. Pomalu propínejte kolena, dlaně nezvedejte od země. Začnete-li cítit silnější napětí na zadní straně stehen, kolena nepatrně pokrčte. Uvolněte se, vydechněte, pokrčte kolena a vraťte se do původní polohy. (mag)(zdroj: ihned.cz)

Další články z rubriky
Chůze -  "nejpřirozenější aktivita"

Chůze - "nejpřirozenější aktivita"

28.5.2018 / Rubrika: Pohyb a sport
Chůze je nejstarším „dopravním prostředkem“ lidstva a je pro nás nejpřirozenější pohybovou aktivitou. Při chůzi hubneme, utužujeme si zdraví a celkově prospíváme své kráse. I při průměrné zátěži lze při chůzi vydat relativně velké množství energie a tedy zhubnout.

Ve fitness centrech se zrychlí tep a zklidní mysl

Ve fitness centrech se zrychlí tep a zklidní mysl

4.1.2009 / Rubrika: Pohyb a sport
Ke zdravému životu patří pravidelný pohyb. Pokud někomu nestačí nebo nevyhovují tradiční sporty, jako například běhání, jízda na kole, plavání nebo tenis, může si vybrat z rozsáhlé nabídky fitness center. Zvýšenou kondici, vypracované svaly a lepší postavu - to slibují všechna fitness centra. Existují ale i takové lekce, při kterých uděláte něco pro své zdraví, ale zároveň si odpočinete a zbavíte se stresu.
Další články z rubriky Pohyb a sport...
Aktuálně v diskusích
Na téma: Pohyb a sport
včera23:46
314 reakcí

Klouby, kosti

já na klouby kupovala z www.alavis.cz přípravek TripleBlend a zabral mi

Renata
11.10.14:46
1 reakcí

KOUPIT PENĚŽNÍ MONEY VYSOKÉ KVALITY ((WHATSAPP :::::::: + 1612-470-3458))

KOUPIT PENĚŽNÍ MONEY VYSOKÉ KVALITY ((WHATSAPP :::::::: + 1612-470-3458)) A PASSPROT, ID, DL a VISA EUROS, DOLARS A POBOČKY A NOVINKY... (zkráceno)

nellyaronet
3.10.14:29
5 reakcí

Plastika vazu v koleni

když jsou to klouby, berete na to Alavis, nebo ne?

Anonym
3.10.14:27
30 reakcí

Kloubní výživa

už i ve fitku se prodává? Tam sjem ho ještě neviděl, ale zase vzhledem k zátěží a využití je to logické

Erik
3.10.14:26
36 reakcí

Která kloubní výživa je pro klouby nejlepší?

všechny jsou dobre, ale ne všechny pomahaji. POkud chceš kvalitu, musíš si za ni zaplatit

Anonym
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.