Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Vysazení Antidepresiv

Valecnik, 14.10.2021 19:09:05, IP: ***.***.32.136, #238489
Zdar Atid, no stále mám 20 mg. Venlafaxin jsem vysadil dobře ale vyměnil jsem ho za paroxetin. No dle mě je to o vzorcích chování a k dispozici k temto problémům. Jsem na ztom po skoro 4 letech lépe ale stále jsou dny kdy cítím více úzkost a depresi . Mirtazapin také neberu. Měl jsem takové výboje v hlavě při usinani. Teď spím celkem fajn taky díky CBD kapkam. Vnímám to vše jako únavu a boj s myšlenkami ....
Rostislava, 22.6.2022 19:22:59, IP: ***.***.100.220, #239384
Paroxetin se podle mých informací nedá moc vysadit, spousta lidí má výrazné příznaky z vysazení, které trvají dlouho a vedou je skoro všechny k tomu, aby po tabletce sáhli znovu. Jinak co se týče syndromu z vysazení, jsou to opravdu abstinenční příznaky, podobné těm, co užívají tvrdé drogy. Psychiatři rádi lžou a někteří (většina) tomu i věří, že antidepresiva jsou nenávykové preparáty. Ano, není po nich craving- bažení a většinou si pacienti vystačí s konstantní dávkou (i když ne vždy), tedy ne tak, jak je to u benzodiazepinů ,na které vzniká tolerance, tkže po čase již nestačí původní dávka k vyvolání stejného účinku. Ale zkuste je vysadit. I když postupně, pomalinku, po malých dávkách, třeba někteří po miligramech, Ouha!! Někdo se s tím potýká týden, dva, maximálně tři. Jsou ale lidé, co mají abstinenční příznaky z vysazení antidepresiv i 3 měsíce, které je nurtí na pracovní neschopnosti pobývat doma, neboť pro dvojité vidění, zvracení, permanentní nevolnosti, nespavost, závratě, třes a dalších x příznaků nejsou schopni fungovat. Záleží také na přístupu rodiny, která takto dlouhé příznaky nechápe a snaží se pacientovi říct, že si to "hodně bere". Co ale spoustu lidí a bohužel i psychiatrů neví, je to, že podle studií (ne moc známých a dohledatelných) je v průměru (někdy i dřív nebo i déle) 16 až 20 týdnů hranicí, kdy po úplném vysazení antidepresiv přijde zase "deprese". Je to ale chemický proces v mozku, kdy velké množství receptorů, které byly zvyklé na své papáníčko během užívání antidepresiv najedou nedostává to, co chce. Není to v pravém slova smyslu žádná deprese, co rádi psychiatři "vysvětlují", že se vrátila vaše nemoc že máte nerovnováhu neurotransmiterů, nejčastěji serotoninu. To nebylo nikdy dokázáno a je to jen teorie, která se neověřená předkládá pacientům. Je to jen stav, kdy mozek se hlásí "Já to chci, aby jsi to zase začal užívat" !!§ Co taky hodně lidí neví,že je potřeba ihned po ukončení užívání antidepresiv užívat pravidelně každý den 1-2 tbl. omega 3 mastné kyseliny, které podle nejnovějších studíí nahradí léčbu atidepresivy. Nejde ale o serotoninovou rovnováhu, ale o stabilizaci membrán, a podle současných studií je tato podpůrná, u někoho hlavní léčba velmi slibná. Zabrání to ve 100% propuknout tuto "depresi" po 16 až 20 týdnech, a když přijde, tak jen ve slabé formě. Chce to na krátkou dobu zvýšit medikaci z jedné na dvě tabletky omega 3 mastných kyselin a zase je pro co žít. Takže: ne, že se Vám vrátila zase vaše nemoc, užívali jste jen stejné svinstvo, jako jsou drogy a mozek, který nikdo ještě neprozkoumal ,to chce vše zpět. Pokud jsem Vám někomu alespoň částečně pomohla, budu moc ráda. Lékaři píší Ad jako lentilky, i na přirozený smutek (např. úmrtí v rodině), který není žádná deprese, a AD se na něj nemají vypisovat. Tak bychom došli k revizím dalších x diagnoz, které vedou neznalé lékaře k preskripci antidepresiv, na které by se vůbec neměli užívat. Sami je však nikdy neužívali a tak neví, co jsou zač a co může způaobovat jejich vysazení. Pokud jste se rozhodli pomaličku vysazovat, podepřete vysazování omega 3 a držím palce. Zvládnete to.
Fifa, 4.10.2022 11:15:46, IP: ***.***.40.111, #239737
Zdravím Vás. Krátce k mému problému, který možná taky někdo prožil, prožívá. V říjnu 2020 jsem mel covid, celkem klidný průběh spojený především s únavou. Potom jsem začal mít stavy, které jsem nikdy před tím neměl. Dlouhodobá nespavost, problémy s kognitivními funkcemi jako chápání, problém sepsat delší text, vyjadřování, problém s krátkodobou pamětí. Myslel jsem pocit, že podstupuji nějakou demenci. Takový stav jsem prožíval další období, kdy jsem měl pocit, že se stav lepší, ale furt to nebylo zdaleka ono. Následující rok jsem z ničeho nic začal mít stavy, kdy jsem myslel, že mám po mrtvici, připadal jsem si jak dement a při mě práci, která vyžaduje zodpovědnost, jem se dostával dosti do kolen. Navštívil jsem po cca dvouměsíční objednací době neurologa, který mi udělal veškerá vyšetření včetně MR mozku a nezjistil shola nic. Dal mi prášky na prokrvení mozku, že se to snad zlepší a poukázal na variantu postcovidoveho syndromu, u kterého se dá těžko předvídat jeho další průběh. Dále se stav nijak nezlepšoval, prokrvení nepomohlo. Pak jsem začal mít stavy tenze, nepříjemných pocitů, návalů nepříjemných stavů, bušení srdce jak do zvonu. K tomu vyšetření na kardia, který mi dal holtra a připustil to bušení, které ale prý není nebezpečné, spíše jen nepříjemné. Pak když už jsem nevěděl kudy kam, zkontaktoval jsem přes net přes lékařskou poradnu MUDRa, který mi po krátkém výslechu doporučil escitalopram 10 mg s tím, že může být po covidu problém s tvorbou serotoninu. Ten lék by to údajně měl nastartovat a celkově zlepšit ty nepříjemné stavy. Lék jsem začal užívat a čekal až se stav zlepší.. Čekal jsem čekal a krom vedlejších příznaků, se nějaké výraznější zlepšení nedostavili. Sklidnilo se bušení do zvonu, ale pocity tenze pokračovali včetně pocitů "částečné demence", kterou MUDr vyloučil, jsem na to prý mladý a při demenci bych si nebyl vědom demence. Po cca půl roce js znovu navštívil MUDRa a po sdělení pokračujících stavů my zvýšil dávku na 20 mg. Ani po této dávce se nic nezlepšilo, naopak se vrátil zvon a začal jsem mít pocity, že každý další prášek, který jsem bral ráno, mi začíná vadit. Jen když jsem se na něj podíval, měl jsem pocit, že do sebe tlačím něco, co mi nedělá dobře. MUDr mi už před tím naordinoval, že pokud se dostaví zlepšení, můžu ve spolupráci s obvodním MUDr. začít s ukončením léčby. Já sám začal po cca 3 měs. sám s ukončením léčby právě z důvodu, že mi to nic nepřináší, naopak jsem cítil, že mi prášky začínají vadit. Nikdy jsem neměl pocity deprese, nebo mánie, prostě jsem potřeboval řešit tu demenci a nepříjemné stavy, které se možná dostavili jako reakce na prožívání toho trápení. Prášky jsem dle návodu postupně vykazoval a až úplné vysazení mi začalo přinášet nepříjemné stavy opilosti, motanice, šoufl, divné bolesti hlavy, možná i změny nálad, které teď prožívám po týdnu od vysazení. Jak čtu, asi je to součást "odvykačky" od ATP, které jsem bral poměrně krátce. Doufám, že to brzy přejde, opět cítím zvon, který ale možná ustupuje, až se snad vrátím do přijatelného postcovidového stavu, který snad časem odezní. V opačném případě se dám na viru.. ?? Odpusťte případné chyby, demence trvá..a držte se. ??
Laura, 24.11.2022 22:57:11, IP: ***.***.39.122, #240059
Toto je věc, do které bych nikdy nešla. Víte, že je to návykové? :/
Adriana, 25.11.2022 19:38:53, IP: ***.***.100.79, #240074
Tak jak jinak chceš psychické problémy řešit? Fakt jsem byla na dně a to bylo jediná možnost. Je teda fakt, že je ještě pořád beru i když bych asi nemusela, ale bojím se toho stavu až je přestanu brát … Jestli to zvládnu.
Laura, 26.11.2022 16:31:37, IP: ***.***.100.81, #240086
Naprosto tě chápu, taky jsem na tom nebyla dobře, ale naštěstí mám kolem sebe lidi, co se v této problematice pohybují a z antidepresiv mě zrazovali, takže jsem dala na doporučení a půjčila jsem si od kamarádky avs přístroj, který má na psychiku hodně velký vliv, ale bez toho aniž bych se na tom stala závislá nebo si tím huntovala zdraví.
Adriana, 2.12.2022 13:35:01, IP: ***.***.0.178, #240150
Aha, tak to vůbec nevím o co jde, ale zajímá mě to. Kde najdu nějaké info? Můžeš mi o tom něco napsat?
        Předchozí   1 .. 6789      Následující
Přidat příspěvek k tématu Vysazení Antidepresiv
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
včera16:58
3 reakcí

Sérum na vrásky

Holky a nevíte, jestli tu řadu s retinolem můžu používat, i když jsem těhotná? Co jsem četla, tak retinol se moc v těhotenství nedeporučuje.

Jolana
včera12:46
358 reakcí

Punčochy a muži

Kočka běžela do lesa a pes ,se za ní zaběhl.

Anonym
včera8:50
60 reakcí

Laserová operace očí, oční klinika Horní Počernice

Operace jsem se hodně bála, ale kamarádka na ní byla před několika lety a dodala mi odvahy svojí zkušeností, s doktorem z oční kliniky Horní... (zkráceno)

Karolína
5.12.19:40
2 reakcí

Doplňky stravy od N-Medical

Dobrý večer, já od nich kupuju už dlouho doplněk Hyaluron. Ten krásně funguje na hydrataci pokožky.

Lucka
5.12.16:12
3 reakcí

Doplňky stravy pro domácí mazlíčky

Holky, dívala jsem se, že jde o zdravotní doplňky, které jinde než na veterinarni-lekarna-online.cz neseženete. Jsou zase jiné než klasické... (zkráceno)

Adéla
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.