Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Ženatý milenec III

Iva, 07.01.2008 9:46:58, IP: ***.***.37.112, #28560
tím je mi to jasné chci říct, že v reálném světě se přece jen tak snadno nezamiluješ .. v krátkém sledu do několika mužů ... net je hrozně zrádný .... sám říkáš, že je to myška, moc si asi zájmu mužů neužila a te´d se nemůže nabažit ..... potřebuje to dohnat ... na každém ji něco zaujme a nedokáže si vybrat ... musela by přestat a poznávat blíže jen jednoho .... nehledě že, Romaner, mezi náma, rozum do hrsti, za tři měsíce jsi ji ani ty nemohl dobře poznat, moc o ní určitě nevíš, přiznej si to ... je krutý se rozejít akutně zamilovanej, ale třeba bys vystřízelivěl i tak ... Stejně se celou pravdu nikdy nedozvíš ...
Roman, 07.01.2008 10:08:18, IP: ***.***.10.130, #28562
Ivo, já jsem jí vždy říkal - zkus to, maličká, zkus se usmířit s manželem... Pokud se to podaří, tak se stáhnu a zůstanem jen duševní přátelé. Občas si napíšem a hotovo. Ona sama má totiž doma 2 malé děti ! ( Dokonce i ten dobytek Radek má doma manželku s osmiměsíčním mimčem... )
Ale ona se nechce s mužem smiřovat... Prý ho už nemiluje a i on je vůči ní chladný a vyhýbají se sobě...
Nevím jak to s ní dopadne... Je mi jí svým způsobem líto. Mohli jsme být přátelé a třeba i časem seznámit naše rodiny, děti... a tak uzdravit to bolavé, co nás hnalo z domu do cizích náručí... Nechtěla...
Sára, 07.01.2008 10:21:12, IP: ***.***.84.117, #28565
Neřeš to a nemaluj si obrázky spokojených milenců a jejich rodin. Zejtra budeš kňourat, že by sis představoval postavit takovej dvojdomek a že by jste tam všichni žili. Jen si dobře zapamatuj, jak ti teď je. Třeba se za měsíc ozve a bude to chtít vrátit. Zruš netový stránky, vymaž její číslo a všechny fotky. Ne za nevěru, ale tohle tvoje blouznění by tě mohla manželka vyšoupnout za dveře.
Roman, 07.01.2008 11:36:46, IP: ***.***.10.130, #28572
To zas ne, Sári... dvojdomek :-)
Jsem možná zraněný, ale ne i**ot.
To jak mi teď je si budu pamatovat do konce života - to je jisté. Jen je zvláštní, že jsem něco podobného už zažil před mnoha lety jednou a pak (už jako ženatý) znovu - a tak jsem překvapený jak mě to zas dostalo... Myslel jsem si, že po tom všem už nikdy nenaletím ženským slovům a ... znovu. Je pak otázkou jestli ta bolest ze ztráty, praštěného konce a hlucha, které teď mezi námi panuje, není větší, než euforie z toho vztahu, když trval...
Je pro mě těžké se od toho fyzicky odříznout, dala mi spoustu dárků... Děcka mají hračky od ní, cukroví...
Proč tak do mě investovala, kdyby se CHTĚLA rozejít...?
Proč si (už po rozchodu!) přála se mnou strávit Silvestr a pak mi poslala ty něžné SMS?
Tolik toho nechápu... a nemá smysl se jí ptát, protože už bych si nikdy nebyl jistý, jestli mi znovu nelže.

Ale děkuju za vaše reakce... Je mi už líp.... Od rána je tady taková zvláštní atmosféra, ostré slunko, které se prodírá mlhou, jiskřivý sníh... Vše je už navždy jiné...

Nebudu ji shánět, přemlouvat... Ona mě musí chtít - jinak to nemá smysl. A když se jí to doma spraví, taky dobře. Z toho bych měl i radost. I já se o to pokusím u nás doma.

Díky, holky....

roman.bassman@post.cz
Monika, 07.01.2008 11:51:48, IP: ***.***.71.67, #28575
Ahoj všem, náhodou jsem natrefila na tuhle stránku a popravdě se nestačím divit. Jsem podvedená manželka, která manžela vzala na milost, když utíkal od své milenky. Beo, tobě chci říct jen jedno, kamarádek se zastáváš, protože byly podvedené a protože je znáš. Nevím, máš-li vztah s nějakým ženáčem,a pokud ano, tak bych se skoro vsadila, že jeho ženu určitě neznáš. A já díky milence svého manžela přesně vím, jak jí tvrdil, že se mnou nespí půl roku. Ale opak byl pravdou, no oni ti ženáči dobře vědí, že když budou za chudáky, tak je určitě někdo polituje:-) Nemyslím to vůbec zle, jen mám takovou zkušenost, jako ty obludné manželky, co se doma nestarají, protože makají od nevidím do nevidím, když manžel sám rodinu nezabezpečí. A dneska je takových chlapů málo, takže zastávám názor, že když chodíme oba do práce, tak se holt o rodinu v rámci možností staráme oba, jinak to nejde.
Bea, 07.01.2008 12:10:28, IP: ***.***.213.132, #28577
Neni mi 20 abych naivne vsemu verila...ale ani nemusim..protoze my jeho rodinu nerozebirame..vse co vim si jen vydedujkuju z jeho reakce, jeho telefonatu...kdyz s ni prede mnou mluvi atd..Ona je zena v domacnosti, takze se moc nenadre..ale nezastavam nazor, ze vsechny manzelky jsou spatne..to vubec..je to vsechno individualni..taky jsem byla pres 15 let v roli manzelky..a vim co to obnasi..
Monika, 07.01.2008 12:31:32, IP: ***.***.71.67, #28584
No mě tu jen bere ta nálepka manželek, co se válí na gauči a nic nedělají. A taky nechápu tu naivitu (teď nenarážím na tebe) milenek, které ženáčům žerou i to, že s manželkami nespí 2 roky. To se na mě nezlobte, ale to už by dávno ta ženská s chlapem nebyla. Ale zato vám můžu říct zkušenost s přítelkyný mého manžela. To byla velice šikovná milenka, tak moc ho chtěla pro sebe, že mi začala psát zprávy a já to z manžela nemohla dostat, ani když jsem to měla od ní v telefonu. No tak holka vymyslela to, že dala nějakýmu svýmu šéfovi, či co to bylo za chudáka, moje číslo tel. a ten mi napsal sms, já mu odpověděla, že je to omyl,on že mi zavolá,pak že mám sympatickej hlas,no zkrátka o polední pauze jsem s ním zašla na kafe, protože jsem byla zvědavá. Začal mi povídat, jaký je doma chudák a to mě tak nadzvedlo, že jsem odkráčela. Ale ona to samozřejmě použila proti mně, když to naprášila manželovi.Pak mi chodily vzkazy na internet i od její 20-ti leté sestry,jaká jsem tlustá,stará,ošklivá,jak nemám mozek a pod. A když to s ní chtěl manžel skončit, protože já ho samozřejmě vyhodila z bytu,tak volala mně a plakala mi do telefonu. Já vzala manžela zpět, miluju ho, mám s ním děti, zkusím to, jak to půjde. Ona to ale ta chudinka nemohla rozdýchat, tak se pomstila aspoň tak,že mu nakukala,že je těhotná a když se jí manžel ptal,zda se s tím dá něco dělat,tak neměla prachy na potrat,tak jí dal na něj peníze.On mi samozřejmě toto zatajil,protože se bál,že bych ho vyrazila za ní.Ale ona samozřejmě těhotná nebyla, a ještě mi to blbka psala na net.Z toho,bych řekla,plyne,že milenka může bejt kolikrát větší ubožačka,než manželka a samozřejmě naopak. Jen mám jednu otázku, proč,když mají doma ženáči něco tak příšerného,proč nejdou k milenkám?? Já s manželem chodila také,když byl ženatý,nechtěla jsem nic o jeho rodině vědět,byla jsem s ním rok,když se sám rozhodl,že budeme žít spolu a vezmeme se. Asi je rozdíl mezi láskou a potřebou se vymanit z nějakého určitého stereotypu či se vyhnout problémům,které v manželství občas holt nastanou.
Bea, 07.01.2008 13:34:43, IP: ***.***.213.132, #28589
Ano, jak to pises, tak opravdu milenka vypada jako ubozacka..jen zalezi kdyby to tady popsala ona, jestli by to bylo taky tak jednoznacne..No jinak znam i manzelstvi kde spolu nespi vubec a presto spolu jsou..maji majetek, deti atd..takze v tomhle s tebou nesouhlasim..
Roman, 07.01.2008 13:39:47, IP: ***.***.10.130, #28590
Moni... může to tak být. Já fakt zažil období, kdy jsem se rozhodl už nebýt doma jen "sexuální loudil" a čekal jsem až manželka příjde škemrat, že by chtěla... To jsem se však přepočítal... Stačilo jí to jednou za měsíc, někdy i jednou za dva... A rozhodně žádné "prasečinky"... Klasika na dvacet minut a pak spát... nuda...

Ta co jsem tady o ní psal mi taky tvrdila, že s manželem už přes půl roku - vůbec nic ! Byla to pravda, nebyla...? Nevím.... Ten den, kdy jsme měli to drama mluvila totiž jinak... Že občas jo a že je to s ním docela fajn...
Když jsem jí to pak po týdnu připoměl (protože jsme se tehdy ještě definitivně nerozešli) tak tvrdila, že jsem to špatně pochopil nebo špatně slyšel... No nevím... Možná bych se mohl zeptat přímo jejího manžela :o)
Tedy - i ženské v tomtéž zřejmě lžou...
Sára, 07.01.2008 13:59:48, IP: ***.***.84.117, #28594
Kamarád chodí na němčinu k učitelce, která je rozvedená, pořád mu brečela na rameni, jak ji který chlap zklamal. Tak se ji začal trochu samaritánsky věnovat .-)) a za půl roku zjistil, že takových mužů má asi osm. Každému kńourá a nechává se opečovávat a druhého pomlouvá... Náhoda tomu chtěla, že se jednou pracovně setkal s chlapem, který k ní taky chodí na němčinu a začali si povídat. a tak nějak se domluvili... Tohle ale dělají i chlapi. Souhlasím, s Beou, že je spousta manželství bez sexu, ale to už není manželství ale ekonomicko- výchovná jednotka. Jenomže tam pořád hrozí to, že jeden z partnerů najde spřízněnou duši a buď pláchne nebo se jednotka změní na dva znepřátelený tábory plný výčitek. Většinou je to záležitost žen po splnění počtu dětí- říká se tomu syndrom včelí královny. .
Petra, 07.01.2008 14:12:35, IP: ***.***.197.47, #28597
Někteří milenky či milenky si opravdu v mileneckém vztahu hodně vymýšlí o svém sexu manželském..Ale myslím si, že když ten milencký vztah trvá delší dobu, že to prostě poznáte-jestli lže či nikoli..Jinak se přidávám k Bee, že manželství bez sexu opravdu existují. Já sama jsem byla vdaná 20 let a mohu s čistým svědomím říct, že posledních 7! let opravdu žádný sex nebyl..To manželství z mnoha důvodů bylo špatné a prostě se postupem času ten sex vytrácel..a v podstatě byla jen otázka času, kdy jsem si ve své hlavě přehodnotila, že nemá cenu už v podstatě jen kvůli majetku v tom svazku setrvávat.Beo, také jsi psala, že Ti po rozvodu bylo neskutečně dobře..Já vím, že ti věční pochybovači tomu nevěří..ale u mě tomu bylo také tak..Než špatné manželství, to raději žádné..
Iva, 07.01.2008 15:22:42, IP: ***.***.47.167, #28603
K tomu sexu to mohu bohužel jen potvrdit, znám spoustu manželství, kde spolu manželé opravdu nespí a potvrdili mně to nezávisle na sobě oba .... nebo nespí, spí, ale jednou za kvartál. Věřím, že řadě lidí se to může zdát neuvěřitelné, ale je to tak. Prostě mají různý důvody k tomu, proč se nerozvedou, nejčastěji malé děti popřípadě majetek....
To, co má doma Roman, je Moniko dost časté.

Kolik nevěrných lidí, tolik důvodů k nevěře .... ale někteří podvádění si o to docela koledují ...
Například já to mám doma podobně... syndrom včelího krále :-) .. opravdu jsem se dříve pokoušela s manželem promluvit, ale nic jsem se nedozvěděla a te´d už to nemá ani smysl ... vlastně už o to nestojím ..stojím o sex, to ano, ale s ním ne a pokud to děláme, je to z mé strany z nouze ctnost.
Dlouho to fungovalo tak, že jsem si o to říkala a on ochotně vyhověl ...v jednom případě z deseti vyšel jakýstakýs impuls od něj. I tak to bylo jednou za týden až čtrnáct dní .. s přestávkama podle momentální situace. Ale přestalo mě to bavit loudit nebo svádět vlastního muže, jsem žena a chci ten pocit, že o mě někdo stojí, že jsem sexy, že mě dobývá. Pak jsem poznala s milencem něco úplně jiného a te´d už to vůbec nejde ... Pak přišly nějaké další problémy .. a svádějte chlapa, který vám leze na nervy, už vám neimponuje a nemilujete ho .... to si to tedy radši odpustím. Nikdy jsem jej neodmítala a i te´d, když chce on, mu vyhovím a tak to máme jednou za měsíc až dva .... čím dál delší pauzy .... bez líbání .... má to už takovou divnou pachuť ... odcizujeme se čím dál více .... A já teď už hlavně nemám chuť to nijak řešit, je pozdě .......

Aťz už to někomu připadá jakkoli divné, je pro mě méně ponižující, důstojnější mít milence. Takže jsem vlastně rozhodnutá to řešit takto .... A je mně skutečně jedno, jestli mu jde hlavně o sex, protože mně taky ... pokud je v tom aspoň trochu něco jiného .... neumím mít sex s někým, kdo mi není sympatický, ke komu nic necítím a nemám si s ním co říct.

Že se dříve či později rozvedu je jasný ... ale musí to ve mně dozrát ... všechno má svůj čas. Ubližovat manželovi nechci, ale už nemám sílu cokoli předstírat a tajit, kvůli němu tedy ne.
Petra, 07.01.2008 15:52:19, IP: ***.***.197.47, #28606
"Jakmile se sex ze vztahu částečně nebo úplně vytratí a místo pohlavních intimností nastoupí chrabré kamarádství a pevné přátelství, můžeme směle mluvit o partnerské krizi nebo krizi vztahu.."konec citátu.
Ivo, Tvoje upřímná zpověď mě "dostala"..Cosi mi to připomnělo..ten sex bez líbání a s pachutí ..tohle jsem mockrát cítila v manželství. Sex není všechno, to zase ne..ale většina lidí ho potřebuje, potřebuje ten pocit, že o něj někdo stojí..Kdybych potkala svého současného milence ještě za manželství, došla by mi nesmyslnost mého manželství daleko dřív..Tenhle člověk mi dává zažít neskutečně krásný pocity..
Sarah, 07.01.2008 16:06:11, IP: ***.***.167.20, #28607
Mám to s Ivou na chlup stejné...snad jen ten mimomanželský vztah neberu jako ryze sexuální..zas tak často se nevídáme.Ale milovat se jednou za uherák z lásky je mi milejší,než jednou za uherák sex bez lásky...jen z povinnosti..ten totiž neumím..když v tom není cit,je to jen trapná chvilka...brrrrr
Renata, 07.01.2008 19:53:00, IP: ***.***.116.209, #28645
Nechci tady nikoho urážet jako Halina,ale Roman se tu prezentuje jako uplakánek ,což málokteré ženě imponuje.Věřím,že chlapa rozchod bolí s,tejně jako ženskou,ale přece jen by to mělo navenek vypadat trochu jinak .Neříkám aby se uzavřel do sebe,to ne,ale pořát dokola to pitvat to také není dobré.Navíc,když jsem četla popis té jeho milenky,myslím,že časem mu dojde,že to nebylo to pravé ořechové.Několik milenců téměř současně,k tomu manžela,není to trochu moc?Za nějakou dobu bude rád,že něčím takovým si nezaneřádil byt.Souhlasím s Iviným názorem,že si potřebuje dokazovat kolik chlapů dokáže zblbnout,nebo má jinou poruchu.Roman by si to měl uvědomit a říct si,že tímto se jeho srdce opravdu trápit nebube a chovat se jako pořádnej muž a ne jako manžel od Inky ,plakat manželce na rameno.To je vrchol vší neslušnosti tohle udělat manželce,ještě že to neprovalil úplně.Manžel mé kamarádky totiž udělal to samé .Bylo to pro ni otřesné ,všinchni jsme to s ní prožívali.Ona se snažila to ustát,odpustit mu,ale nakonec se stejně rozvedli,protože to neusrál on.Nevěra se má zatloukat,zatloukat,zatloukat.Je to riziko podnikání to zahýbaní,když to s milenkou neklape musíme se smířit s tím,že na to budeme sami,do toho se životní partner nezatahuje.
        Předchozí   1 .. 9101112131415 .. 56      Následující
Přidat příspěvek k tématu Ženatý milenec III
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
1.5.10:06
383 reakcí

Punčochy a muži

Silonky zásadně oblékám jako první kus oblečení a na ně pak teprve boxerky nebo trenky. Ponožky si taky přeci navlékáte na silonky a ne naopak.

Jarek
30.4.19:24
33 reakcí

Jak ošetřit zlomené žebro

Moc prosím, dcera si zlomila 8zebro,vlevo,proč ji rentgenovali pravou stranu? není to omylem?

Olina
30.4.13:20
15 reakcí

Podpora erekce

Ze své zkušenosti můžu doporučit Erectan FORTE, který funguje okamžitě. Prostě ho pak budete mít zase tvrdého jako hrom.

Daniel
29.4.21:47
3 reakcí

Smetanové krémy

Za mě je taky Bobík nejlepší, hlavně se podívejte na složení - je z poctivé smetany a tvarohu.

Lída
29.4.21:03
5 reakcí

Svačinky pro děti

Moc děkuji za komentáře - kapsičky od Sunaru určitě zkusíme, líbí se mi složení a navíc je maminky na internetu hodně chválí.

Anna
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.