Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    

Diskuse - Léčitelé

Marie, 10.06.2022 19:30:19, IP: ***.***.168.39, #239357
S paní Chudovou mám výborné zkušenosti. Měla jsem závažné onemocnění a lékaři mne jen připravovali na to co mne čeká. O paní Chudové jsem se dozvěděla náhodou a šla k ní spíše ze zvědavosti. Překvapilo mne co vše věděla. Po jejím zásahu a léčení jsem úplně zdravá a moje výsledky u lékaře jsou v naprostém pořádku. Mohu jen a jen doporučit.
Lukáš, 17.06.2022 6:12:43, IP: ***.***.44.193, #239369
Eva Chudová má úžasný dar léčení a pro druhé obětovala svůj život. A stále pro druhé žije. Mně osobně pomohla s léčením psychiky a těla. Je jedinou, která mi řekla o mém stavu potřebné informace, které postupně s působením energie vedli k vyléčení. Pokud byste ji blíže poznali, tak sami usoudíte, že je to paní s velkým srdcem bojující za lásku.
Helena, 21.06.2022 20:00:40, IP: ***.***.168.39, #239383
Celý život budu jen a jen děkovat, že jsem mohla poznat paní Chudovou. Dozvěděla jsem se o této úžasné paní v mém téžkém období života. Zrovna jsem vyslechla od lékařů vážnou diagnózu. Byla jsem ve stavu, že jsem byla odhodlaná jen čekat na konec. Díky paní Chudové jsem naprosto zdravá s chutí do života.
Monika, 25.07.2022 17:52:55, IP: ***.***.14.121, #239475
Dobrý den.Znam pani Avku Chudobou asi tri roky.Zachranila mi život.Vylecila mi strašnou nemoc a zbavila karmických starosti a bolesti.A po tezkých zdravotných komplikaich u mého manžela zahájila terapii a je úplne v pořádku.Je to nejskvělejší člověk na této planetě a pomohla tolika lidem.V celém mém životě ji budeme s manželem vděční za uzdravení.
Marie, 16.09.2022 20:50:43, IP: ***.***.178.190, #239635