Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    
AbecedaZdraví.cz > Diskuse > Zdravotní potíže, nemoci > Multifokální brýle - zkušenosti

Diskuse - Multifokální brýle - zkušenosti

Zákazník - nastavitelné brýle, 17.02.2015 14:27:38, IP: ***.***.17.107, #191146
Pro ty komu nevyhovují multifokální brýle existuje ještě další řešení zkusit nastavitelné brýle, existuje několik variant a můžete si plynule nastavovat dioptrie pro každé oko zvlášť, tak jak vám to na danou činnost vyhovuje.
Karlík – MF sklům je víc než 50 let, 17.02.2015 15:06:49, IP: ***.***.18.123, #191150
Multifokální brýlová skla již přes půl století prokazují, že jsou optimálním řešením pro korekci vetchozrakosti. Aby pro Vás byla multifokální skla přínosem a ne noční můrou, jak se to stalo zákazníkovi, tak musí být splněny tyto nutné podmínky: 1. Musíte být perfektně vykorigováni jak na dálku, tak na blízko. Dále musíte o multifokálních sklech něco vědět, aby jste poznali, že: 2. Oční optika, kde si tato skla kupujete je na prodej MF skel dostatečně vybavena - má zařízení na měření parametrů nutných pro objednání a zábrus brýlových skel. 3. V oční optice Vám nabídnou celou škálu MF skel od daného výrobce 4. Personál v oční optice je odborně zdatný a dokáže Vám pomoci při výběru optimální brýlové obruby a optimálního MF skla 5. Personál Vám dokáže nejen hotové brýle uzpůsobit, aby byly pohodlné a příjemné při nošení, ale že Vám také poradí, jak si na MF brýle máte nejoptimálněji přivykat a čeho se máte v prvních dnech nošení MF brýlí vyvarovat
Zákazník - všechno splněno na jedničku, 17.02.2015 15:40:32, IP: ***.***.17.107, #191151
Dokonce jsem je poznal i po hmatu. Asi jsem je kupoval u Karlíka. No uvidíme třeba příjdou z měření s konstatováním, že jsou špatně udělané a dostanu nové funkční. Proč házet flintu do žita. Stejně by mě zajímalo co chtějí měřit a ještě, ony se posílají na "měření" jen skla nebo celé brýle?
Karlík - paramertry pro objednání a zábrus MF skel, 17.02.2015 16:00:29, IP: ***.***.18.123, #191153
Pro objednání a zábrus MF skel té nejvyšší kvalita - Varilux S 4D se musí změřit tyto parametry: 1. Hodnoty korekce na dálku a na blízko, 2. Pupilární distance, 3. prohnutí brýlové obruby, 4. Pantoskopický úhel, ERCD parametr, 5. Výška zábrusu, 6. Výška progrese, 7. Čtecí vzdálenost, 8. Parametr okohýbač, 9. Parametr hlavohýbač, 10. Musí se určit dominantní oko. U základních MF skel se kromě dioptrických hodnot měří jen pupilární distance a výška zábrusu
Karlík - paramertry pro objednání a zábrus MF skel, 17.02.2015 16:10:33, IP: ***.***.18.123, #191155
Všechny tyto parametry musí být naměřeny s co největší přesností, není li tomu tak a nebo si klient vybere MF skla, která nejsou vhodná k činnostem, které dělá je to průšvih, který popisuje Zákazník a prožívá to, co prožívá Zákazník a vzhledem ke své rozpoloženosti pak jedná i neadekvátně situaci...
Karlík-poučte sec z chyb Zákazníka, 17.02.2015 20:33:56, IP: ***.***.18.123, #191156
Karlík, 14.2.2015 19:57:04, IP: ***.***.6.8, #191096 Jsem velice rád, že se nám zákazník tak rozepsal. Jak sám uvádí, na korekci své presbyopie používá něco, co nazývá brýlemi a co kromě toho, že to jako brýle vypadá nemá s korekční pomůckou, která je zdravotní pomůckou první kategorie, nic společného a v kvalitní oční optice tento produkt nenaleznete! Není pravda, že tzv. hotovky jsou pro Vás bezproblémové, primárně oči nepoškozují, ale díky jak nežádoucímu prismatickému účinku a dalším aberacím se při jejich nošení mohou projevit astenopické potíže. Zákazník perfektně popsal pocity, které zažívají lidé, kteří proto, že jejich pohled na cenu produktu je ovlivněn nějakou úžasnou akcí nebo ji porovnávají z cenou něčeho, co označují za brýle, si pořídí základní multifokální brýlovou čočku. Protože je zákazník laik, šel touto cestou, která pro něho nebyla šťastná. Poučte se z jeho chyb, je to učebnicový příklad toho, jak se jako zákazníci při nakupování čehokoliv nemáte chovat. Karlík, 15.2.2015 17:26:26, IP: ***.***.6.8, #191102 V příspěvku výše, Zákazník uvádí, že zakoupil ten nejlepší produkt, v tomto případě multifokální sklo ( MF sklo), které daná oční optika nabízela. kdyby Zákazník něco málo věděl o produktu, který si chce zakoupit, pak by jistě věděl, že nejoptimálnějším produktem z produktové řady MF skel, je individuální MF sklo, jak dále vidíme z jeho výpovědi, až ex post zjistil, že u MF skel je nutné naměřit spoustu parametrů, které se měří multifunkčními zařízeními, v práci z níž čerpal se dozvíte, že tato zařízení jsou velmi drahá. Z výše uvedeného lze stanovit tento výrok" Není li oční optika vybavena na měření veškerých parametrů na objednání a zábrus MF skel, nemůže Vám ty nejpokrokovější produkty nabídnout. Případ Zákazníka je toho důkazem.
Rozkapání očí - co je to, 17.02.2015 23:39:01, IP: ***.***.16.86, #191165
Kdo to ještě nezná, zachovejte klid, žádný strach o nic nejde, pokyny straší, ale povětšinou nic nepoznáte. Je to jen normální kápnutí do oka, klidně múžete přijet a odjet autem, po vyšetření si klidně přečtete noviny nebo můžete jít do kina, mnozí lidé potom vidí i lépe, může se stát i opak, pak se dostaví určitá neostrost nebo zamlžení.
Anonym, 18.02.2015 15:07:45, IP: ***.***.17.107, #191167
Už jen jeho styl, nebo hlášky jsou provoněny termíny které užívají prodejci na předváděcích akcích. Už jen termíny: "dobré oční optiky" vytvářející dojem, že jen ta Karlíkova je správná, ostatní jsou špatné. Nebo hlášení chybu udělal zákazník protože nevěděl co se má měřit my používáme zařízení .... Nebo hlášení zákazník si špatně vybral aby jsme to přirovnali karlíkovu příkladu, vybral si octavii, ale všichni vědí, že nejslepší je Porsche Cayene které prodávám a všichni jsou spokojení. Nelze se potom divit že je zákazník nespokojený když u jeho vozu nejde motor nastrtovat, což mimo jiné může být způsobeno tím jaké vozy před tím používal, opravdu Daciu Duster není možné považovat za kvalitní přibližovací pomůcku prvního stupně. Ta věc je všechno možné jen ne auto, jen podobně vypadá. Nebo ten krásný příklad s brýlemi za 30 franků, díky kterým se zákazník podíval do kufru vozu před sebou, nabydete dojmu, že s brýlemi od karlíka i váš vůz bude lépe brzdit a pokud to dokonce budou jeho MFkály tak že nebudou zkreslovat. Opět omyl právě MF vám budou zkreslovat bude te si hlavně zpočátku muset dávat pozor třeba při chůzi ze schodů, protože vám zkreslí vzdálenost ale to vám řeknou v každé optice už před nákupem. S karlíkovými brýlemi se vám to nestane možná teké proto že když si zakoupíte jím doporučené brýle už vám na auto nezbyde natož na cestu do Francie. Krásná je také hláška poučte se z chyb jiných (zákazníka), ale jakých chyb? Chyb podomními prodejci vymyšlenými smyšlenými a vykonstruovanými. Dobrou opriku poznáte podle toho že když udělají chybu tak ji budou řešiř a nebudou dělat ze zákazníků ... Ovšem to se moc Karlíkovi nedaří, na druhou stranu má ten multifunkční přístroj. A vy jen brýle ze supermarketu.
Karlík – ano patříme mezi dobré oční optiky, 18.02.2015 19:33:10, IP: ***.***.18.123, #191168
Díky tomu nemusíme s našimi klienty řešit to, co je obsahem například stesků Zákazníka. Vhledem, k tomu, že prodáváme kvalitní individuální produkty spol. Essilor, naši klienti nemají problém s chůzí ze schodů a se zkreslením v periferii, které znehodnocují řidiči zorné pole na dálku, tak jak o tom píše Anonym, výše . Velmi často se setkáváme s klienty, kteří se nejprve diví, proč a co všechno měříme, někteří jsou i nervózní, že to vše moc dlouho trvá, jinde čmárnou křížky na fólii a taky to stačí, ale po té, co si nasadí u nás zhotovené brýle, jsou udiveni z toho, co vše a v jaké kvalitě vidí. A najednou jsou rádi, že jsme je tím nudným měřením a vysvětlováním toho, co který produkt umí a v čem je jim přínosem, „zdržovali“. Jedno je jisté, při nákupu čehokoliv vzniká vztah mezi kupujícím a obchodníkem. Obchodník nabízí, kupující je tím kdo rozhoduje co si koupí, v jaké kvalitě si to koupí a kde si to koupí.. Tak jako i Vám, i mně vadí, že ti, co Vám nemohou nabídnout špičkový produkt, který bude i na špičkové úrovni zpracován, Vám namlouvají, že to umí a jak je vidět i z příspěvků na tomto diskusním fóru, se jim to daří. I nám se lépe pracuje s klientem, který rámcově ví, co chce, který je právě tou osobou znalou, než s někým, kdo nemá ani potuchy o tom co si kupuje. Mé příspěvky Vám mají nastínit, co je to špičkový produkt, jak má být oční optika vybavena a co vše má oční optik měřit, což je třeba i obsahem dané kapitol Živnostenského zákona a příslušných nařízení vlády. Na tom, že se Zákazník chová jako laik, trvám a že na to doplatil, je jeho vina. On se rozhodl, kde si brýle nechá zhotovit, on souhlasil s tím, jaký produkt si kupuje. O informace o produktu se začal zajímat až po tom, co zjistil, že není vše v pořádku. To také nesvědčí o odpovědném přístupu Zákazníka k nákupu multifokálních brýlí.
Zákazník - Doufejme že Karlík není Šmejd, 18.02.2015 20:23:22, IP: ***.***.16.86, #191169
Takže v čechách jou podle něj Optiky v rozporu se zákonem. Jiné se defakto ani nedají najít. Ty samé brýle nabízí v 9 ze 10 optik. Laik podle karlíka nemá v otice co dělat. To je názor profesionála, brýle si navzájem mají prodávat je optici. Co více k tomu dodat.
Výroba brýlí, 18.02.2015 20:59:38, IP: ***.***.16.86, #191170
Tak jsem vyrobil bifokál z polykarbonátu, a kupodivu ono to funguje. A cena? Necelé 3 kč za materiál.
Janina, 19.02.2015 14:53:46, IP: ***.***.18.123, #191179
Taky jsem se spálila, koupila jsem si multifokální brýle. Spousta peněz pryč a brýle nanic. Několik let jsem se trápila, střídala troje brýle, dálka, na čtení, počítač. Večer jsem měla oči jako angorák. Na doporučení kamarádky jsem navštívila oční optiku, kam chodí ona a je tam moc spokojená. Chtěla jsem si tam koupit nové brýle na čtení, ty staré, už jsem přes ně neviděla. Kamarádka šla se mnou, aby mi pomohla s výběrem. Ona nosí multifokální brýle a je s nimi moc spokojená. Paní optička se nám hned od začátku perfektně věnovala, díky tomu a taky proto, že kamarádka z té optiky multifokální brýle má, jsem se nechala umluvit. Byly drahé. Než byly hotové, tak jsem fakt prožívala nepříjemné chvilky, mněla jsem strach, že zase budou na nic, manželovi jsem ani raději nic neřekla. S jakými obavami jsem pro ně šla, to si ani nepřejte vědět. No výsledek, brýle nosím už čtrnáct dní, první týden jsem musela myslet na to, kam a jak se dívám, ale nyní už o nich vůbec nevím. Jsem ráda, že mne kamarádka do té optiky vzala a že jsem ji i paní optičku poslechla. Mám ty multifokály, co se dělaly přímo na mně, byla tam spousta měření a přístroje, které jsem nikdy v optice neviděla a na kterých mne nikdy neměřili a to nosím brýle od mala, mám 8 na dálku
Zákazník, 19.02.2015 15:08:42, IP: ***.***.17.107, #191180
Janino co je to drahé? V optice mašinka, která vyrábí čočky jich dělá podle toho jaká a od koho od 30 ž přes 100 a více kusů za hodinu. Vynásobit si to už každý dokáže sám.
Důchodce, 19.02.2015 18:48:02, IP: ***.***.18.123, #191184
Důchodce Když jsem si před lety koupil svoje první multifokály, tak mi manželka vynadala, jestli jsem normální, že dám tolik tisíc za brýle. Byl jsem exotem pro celou rodinu. Časem si pár lidí v mém okolí koupilo taky multifokální brýle a dávali mi pěkně sežrat, jak jsem blbej, kolik sem za ně dal já a kolik oni ušetřili. Já multifokály nosím, oni ne, říkaj, že multifokály jsou na nic a k ničemu. Tak nevím, jestli ušetřili nebo prodělali. Nalomili mne, potřebuji nové brýle a tak jsem se šel podívat, jestli není něco levnějšího. Po tom co jsem si tu přečetl, jdu za svým optikem, který mi dělal ty předešlé brýle, stály sice hodně, ale ušetřily mi spoustu peněz a starostí
To - důchodce, 19.02.2015 21:03:39, IP: ***.***.16.86, #191186
Příbuzní jen asi plaší, protože neví kolik jste za ty brýle dal a kolik by stály kvalitní. Už jen si předsavte jak budou namáhané brýle, které střídáte několikrát za den.
        Předchozí   1 .. 11121314151617 .. 188      Následující
Přidat příspěvek k tématu Multifokální brýle - zkušenosti
Jméno či přezdívka:
E-mail:
Nadpis:
Text příspěvku:
Upozornění: Je zakázáno vkládat příspěvky odporující českým zákonům, např. vyhrožování usmrcením nebo újmou na zdraví (viz § 353 Nebezpečné vyhrožování), případně jakékoliv nabídky nebo poptávky po kterýchkoliv léčivých přípravcích. V případě příspěvků odporujících těmto pravidlům i ostatním platným zákonům veškeré informace vedoucí k identifikaci Vaší osoby předáváme Policii ČR, případně Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv.
Aktuálně v diskusích
1.5.10:06
383 reakcí

Punčochy a muži

Silonky zásadně oblékám jako první kus oblečení a na ně pak teprve boxerky nebo trenky. Ponožky si taky přeci navlékáte na silonky a ne naopak.

Jarek
30.4.19:24
33 reakcí

Jak ošetřit zlomené žebro

Moc prosím, dcera si zlomila 8zebro,vlevo,proč ji rentgenovali pravou stranu? není to omylem?

Olina
30.4.13:20
15 reakcí

Podpora erekce

Ze své zkušenosti můžu doporučit Erectan FORTE, který funguje okamžitě. Prostě ho pak budete mít zase tvrdého jako hrom.

Daniel
29.4.21:47
3 reakcí

Smetanové krémy

Za mě je taky Bobík nejlepší, hlavně se podívejte na složení - je z poctivé smetany a tvarohu.

Lída
29.4.21:03
5 reakcí

Svačinky pro děti

Moc děkuji za komentáře - kapsičky od Sunaru určitě zkusíme, líbí se mi složení a navíc je maminky na internetu hodně chválí.

Anna
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.