Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde. Rozumím    
AbecedaZdraví.cz > Pohyb a sport

Pohyb a sport

Z nabídky sportů ve fitness centrech

Z nabídky sportů ve fitness centrech

18.12.2007 / Rubrika: Pohyb a sport
Aerobic - formy cvičení pro rozvoj vytrvalosti, síly a formování postavy. Existuje několik druhů aerobiku. Dance aerobic využívá taneční prvky, které cvičitel sestavuje do choreografie. Pro formování stehen, hýždí a zlepšení kondice je určen Step class, kombinace vytrvalostního cvičení na plastovém schodu a kratšího bloku posilování hlavních svalových partií.
Jak na bolavé klouby

Jak na bolavé klouby

27.11.2007 / Rubrika: Pohyb a sport
Mezi nejčastější poruchy pohybového aparátu patří artróza či osteoartróza (postihuje zhruba 12% obyvatelstva, populaci nad 65 let dokonce více než 80%) anebo artritida (trpí jí přibližně 1% lidí).
Thajské masáže

Thajské masáže

25.5.2007 / Rubrika: Pohyb a sport
V záplavě spa a relaxačních salonů, které se v nedávné době po celé České republice objevily, zaujmou svým počtem ty, které nabízejí thajské masáže. Oblíbené jsou také ve světě a ve svém menu je mají i nejluxusnější hotely.
Lázeňský minislovníček procedur a masáží

Lázeňský minislovníček procedur a masáží

16.4.2007 / Rubrika: Pohyb a sport
Mikromasáž proudem vody z trysek se postupně zaměřuje na jednotlivé části těla. Je vhodná u onemocnění pohybového aparátu, při stavech předráždění, únavy, má výrazně relaxační účinky.
K udržení základní kondice stačí i rychlá chůze

K udržení základní kondice stačí i rychlá chůze

17.9.2006 / Rubrika: Pohyb a sport
Chcete-li být zdraví a v kondici, nemusíte zvedat stokilové činky ani běhat maratón. Prospěšný je i umírněný pohyb - pomůže oběhovému systému a zahřeje svaly.
Intenzívnímu pohybu je třeba věnovat alespoň tři hodiny týdně. Děsíte se, že tolik času nemáte? Omyl. Dosáhnout této hranice není obtížné ani pro velmi zaměstnaného člověka.
Posilovací stoje

Posilovací stoje

12.9.2006 / Rubrika: Pohyb a sport
Uvažovali jste o tom, že si pořídíte domů posilovací stroj na zlepšení kondice? Možná nevíte, které posilovací stoje zvolit. Jenže zásadní rozhodování je hlavně o tom, jestli se opravdu donutíte každý den sportovat, nebo se ze stroje stane jen drahý věšák na prádlo. To se zejména u rotopedu stává velmi často.
Jedovaté sinice způsobují vyrážku a nevolnost

Jedovaté sinice způsobují vyrážku a nevolnost

10.8.2006 / Rubrika: Pohyb a sport
Kvetoucí voda plná sinic je rizikem. Pokud už se v ní budete koupat, nikdy se neotírejte ručníkem. Jedovaté látky byste pouze vetřeli do kůže. Raději se co nejrychleji osprchujte. Jakmile se léto přehoupne do druhé poloviny, začínají potíže s hledáním vhodného místa pro koupání. Voda je totiž čím dál tím víc znečištěná.
Recept na horko? Studená sprcha i častěji jíst

Recept na horko? Studená sprcha i častěji jíst

25.7.2006 / Rubrika: Pohyb a sport
Nepříjemné horko bylo jedním ze soupeřů tenistek při utkání Fed Cupu v Cagnes sur Mer. Teploty ve stínu se vyšplhaly na 35 stupňů, na kurtu kolem čtyřicítky. "Věděli jsme, jaké podmínky nás čekají, a připravili jsme se na ně," konstatoval fyzioterapeut českého týmu Martin Janoušek s tím, že extrémní podmínky české hráčky nezaskočily.
Orientální masáže

Orientální masáže

20.6.2006 / Rubrika: Pohyb a sport
Pracovat minimálně na sto procent vyžaduje dlouhé hodiny soustředění, vypětí a zatížení celého organismu. To by měl ale vyvažovat odpočinek. Jenomže právě to mnozí z nás nedokážou, a mají tak nakročeno ke zdravotním obtížím. Důležitým doplňkem kvalitní tělesné kultury je již po staletí například masáž.
Polar – efektivní redukce nadváhy, pohyb pro zdraví, aktivní odpočinek.

Polar – efektivní redukce nadváhy, pohyb pro zdraví, aktivní odpočinek.

4.6.2006 / Rubrika: Pohyb a sport
Komplet sportovních hodinek a tzv. hrudního pásu, tedy sporttestery, pomáhají udržovat optimální intenzitu zatížení při pohybových aktivitách. (ve fitku, na kole, při běhu, bruslení, spinningu, lyžování atd.). Přímým ukazatelem míry zatížení je tepová frekvence měřená hrudním pásem, která je dále zpracována v samotném sporttesteru.
        Předchozí   1234567      Následující
Aktuálně v diskusích
Na téma: Pohyb a sport
5.9.19:14
5 reakcí

Kvalitní výživa na klouby

Kdo má kvalitní doplňky tady na tyto obtíže, tak je to Flora natura

Simona
21.8.8:28
1 reakcí

Renata

Dobrý den, v poslední době mám opravdu problém s bolestí kloubů. Dokážete mi někdo doporučit výživu na klouby, která by mi mohla pomoci?

Kvalitní výživa na klouby
27.5.12:18
5 reakcí

Opruzená pokožka

Nesportuji, ale aktivní jsem hlavně na zahrádce. V létě a teple se samozřejmě potím, takže tyto problémy znám. Určitě tento přípravek vyzkouším.

Petra
26.4.21:54
319 reakcí

Svalové křeče

Jdi s tou reklamou do .........

anonym
11.3.7:51
378 reakcí

Klouby, kosti

Dobrý den,mám po covidu 6 týdnů a začalo mě krupat v kostech a kloubech myslím že to mám po tem viru, můžete mi něco na to doporučit?známá mě... (zkráceno)

Anonym
Přihlaste si odběr našich novinek:
E-mail: 
Z odběru se můžete vždy odhlásit na této stránce.